ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС за длъжността „Началник отдел „Административно-информационен" в дирекция „Административно-правна“
при Община Созопол, при следните условия:
1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1 Длъжността, за която се провежда конкурсът е за държавен служител;
1.2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
· минимална образователна степен - бакалавър;
· минимален професионален опит - 4 години или минимален ранг - ІII младши;
· висше образование в следната професионална област – публична администрация;
1.2.Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
· 3 г.професионален опит в публична администрация;
· управленска компетентност, дигитална компетентност, ориентираност към резултати, работа в екип, фокус към клиента, Комуникативна компетентност, Професионална компетентност;
· Познания на нормативната уредба, касаеща дейността;
· Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
· Умения за работа с MS office -Word, Excel; Internet и др
· владеене или ползване на чужд език;
2.Начин на провеждане на конкурса: по реда на чл.33, т.2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители чрез писмена разработка по следната тематика: „Държавна администрация“ и интервю.
3.Кратко описание на длъжността съгласно длъжностна характеристика: Координира дейността на отдела по обслужването на физически и юридически лица от общинска администрация –Созопол; Изпълнява задачи, свързани с цялостната дейност на работа с граждани и движение на документооборота в администрацията; Подпомага работата на техническия сътрудник на Кмета на Общината; Организира и координира движението на документооборота в администрацията; Следи за правилно и навременно извършване на деловодителските операции; Ежемесечно проследява навременното отговаряне на жалби и сигнали; Контролира дейността по водене и архивиране и унищожаване на документи в архива към Община Созопол; Участва в създаването и актуализирането на правилата и вътрешните инструкции свързани с деловодната дейност; Следи за прилагането и изпълнението на програма ИСО; Осъществява и организира протоколната дейност на община Созопол и всички прояви свързани с международната и представителната дейност на кмета; Организира и осигурява спазването на протокола в Общината.
4. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността – I степен, 650лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението;
5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и за създаване на портал за работа в държавната администрация;
- декларация (по образец) от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен срок от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал и на интернет страницата на Община Созопол, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите може да се подават в деловодството на Община Созопол–гр.Созопол, пл.Хан Крум №2. Документите по т.5 може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@sozopol.bg, като следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
8. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите когато документите са подадени по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи;
Заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират;
9. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на интернет страницата на Община Созопол: www.sozopol.bg
За информация: телефон 0550/25773 – Община Созопол, отдел „Правно-нормативен и човешки ресурси”.
