На основание чл. 10а, ал.2 от Закон за държавния служител, във връзка чл. 13, ал. 1 и чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 8-Z-648/27.06.2022 г. на кмета на община Созопол,
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС за длъжността „Началник отдел „Гражданска регистрация” при Община Созопол, при следните условия:
1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1 Длъжността, за която се провежда конкурсът е за държавен служител;
1.2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
· минимална образователна степен - бакалавър;
· минимален професионален опит - 4 години или минимален ранг - ІII младши;
· Образование - висше "бакалавър";
· професионална област – Социални, стопански и правни науки;
1.2.Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
· 3 г.професионален опит в публична администрация;
· Да отговаря на условията по чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител;
· професионален опит в публична администрация;
· управленска компетентност, дигитална компетентност, ориентираност към резултати, работа в екип, фокус към клиента, Комуникативна компетентност, Професионална компетентност;
· Познания на нормативната уредба, касаеща дейността;
· Познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
· Умения за работа с MS office -Word, Excel; Internet и др
· българските граждани, преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни крайни резултати.
2.Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.
3.Кратко описание на длъжността съгласно длъжностна характеристика: Ръководи, планира, организира, контролира и координира дейността в отдела; Поддържа и ежедневно актуализира данните на физическите лица в информационните масиви
на ЕСГРАОН - Картотечните регистри на населението, ЛБД и НБД "Население"; Поддържа картотечния регистър на населението /ЛРК/ и го съхранява 130 години на хартиен носител, съгласно Закона за гражданската регистрация; Отразява гражданското състояние по регистрация на събитията раждане, брак и смърт. Издава удостоверения и дубликати на граждани; Води адресната регистрация на населението по постоянен и настоящ адрес. Издава удостоверения по АПОН от ЛБД "Население"; Отразява промените в гражданското състояние, съгласно Кодекс на международното частно право; Следи и отразява промените в Класификатора на адресите на община Созопол; Пресъставя документи по гражданско състояние на българи, за събития настъпили в чужбина; Административно и информационно обслужване на гражданите и институциите; Подготвя обобщени справки и извадки на информация за населението на община Созопол от регистрите, по повод на конкретни искания; Участва в организационно-техническата подготовка на избори, референдуми, преброявания на населението и жилищния фонд, както и други държавни мероприятия, свързани с дейността.
4. Минимален размер на основната месечна заплата, определена за длъжността – I степен, 750лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението;
5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и за създаване на портал за работа в държавната администрация;
- декларация по чл. 17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл (по образец) от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- копия от документи за придобита образователна степен и специалност, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- автобиография.
6. Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен срок от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал и на интернет страницата на Община Созопол, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите може да се подават в деловодството на Община Созопол – гр.Созопол, пл.Хан Крум №2. Документите по т.5 може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@sozopol.bg, като следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис, а останалите копия на изискуемите документи да бъдат заверени вярно с оригинала от кандидата.
В случай, че подаването се извършва чрез пълномощник, се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса. При подаване на място е задължително представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти: телефон 0550 25773.
8. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите когато документите са подадени по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи;
Заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират;
9. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на интернет страницата на Община Созопол: www.sozopol.bg
За информация: телефон 0550/25773 – Община Созопол, отдел „Правни дейности, човешки ресурси и обществени поръчки”.
