З А П О В Е Д
Заповед № 8-Z-730/09.05.2014г.
В упражнение на правомощията ми по чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация,
ОБЯВЯВАМ:
1.Свободно работно място за длъжността:
- Старши експерт „ Информационно обслужване и техническо обслужване”
2.1 Минимални и специфични изисквания:
- образование –висше;
- степен- бакалавър
- професионален опит-1година
- длъжностно ниво- 10
- експертно ниво - 6
2.2. Допълнителни изисквания:
- образование в областта на електрониката,информационни и комуникационни технологии,компютърни технологии, информатика ?
- аналитична компетентност?
-компетентност свързана с познаване и прилагане на нормативните актове?
-ориентация към резултати?
- умения за работа в екип?
- компетентност за работа с потребителите на услуги?
-комуникативна компетентност?
- професионална компетентност и опит – минимум 1 година работа с мрежи, мрежови операционни системи,администрация на база данни. Отлично познаване на потребителските софтуери.
3.Квалификация- MS Windows MS word MS Excel и Интернет ?
Администриране на MS Windows Server,Linux? изграждане и поддържане на IT инфраструктура,включително мрежи ,VPN?SQL и база данни?
Системна администрация на домейн контролери,активна директория,сървъри?
Ползване на английски език,позволяваща свободна комуникация и работа с компютърна литература.
4.Документи за участие в подбора:
4.1. заявление до Кмета на общината - по образец;
4.2. автобиография по европейски образец;
4.3. копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен; други документи, удостоверяващи допълнителни квалификационни умения
4.4.свидетелство за съдимост, медицинско свидетелство;
5. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Област : организационна - при осъществяване на техническото и софтуерно осигуряване на информационната система на общината.
Цел на длъжността: организира, координира и контролира нормалното функциониране на локалната мрежа в общинска администрация,както и подпомага работата на длъжностните лица в кметства с компютърна техника?
Отговаря на потребностите от поддръжка,контрол и изследване с цел усъвършенстване на информационните системи,както и на потребностите от предоставяне на консултации за работа с тях.
6.Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите се приемат в срок до 17:00 часа на 22.05.2014г./влючително/ на адрес: гр. Созопол, пл. "Хан Крум"№ 2, във „Фронт - офиса” на Общината.
След подбора по документи ще се проведе събеседване, за датата на което, кандидатите ще бъдат предварително уведомени.
Екземпляр от заповедта да се връчи на Началник отдел „Бюджет и човешки ресурси” за сведение и изпълнение.
КМЕТ:
/ПАНАЙОТ РЕЙЗИ/