На основание чл. 10а, ал. 2 от Закон за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители и Заповед №8-Z- 1291/23.10.2017г. на кмета на Община Созопол,
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ „ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНИ ДЕЙНОСТИ”
към Дирекция „Финансово-счетоводни дейности, бюджет и човешки ресурси”
1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- минимална образователна степен - бакалавър
- минимален професионален опит - 4 години;
- минимален ранг - ІІІ младши;
1.2. Специфични изисквания, предвидени в специални нормативните актове за заемане на длъжността: познания регламентирани в чл.5а от Закона за счетоводството;
1.3. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- висше образование в областта на финансите или счетоводството;
- управленска, организационна, комуникационна компетентност;
- компютърни умения – MS Office, Word, Еxcel и специализирани софтуерни програми;
2. Кратко описание на длъжността съгл. длъжностна характеристика: ръководи отдел „Финансово- счетоводни дейности”; ръководи, организира, и контролира целия финансовия- счетоводен процес в отдела; контролира правилното и законосъобразно изразходване на финансови средства по одобрения бюджет на Община Созопол; отчита постигането на целите и дейността на отдела.
3. Граници на основната месечна заплата, определена за длъжността – от 460 до 1400 лв.
4. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю
5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители);
- декларация (по образец) от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността и сферата на професионалния опит или придобития ранг.
6. Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен дневен срок от публикуване на обявлението за провеждане на конкурса, в деловодството на Община Созопол, пл. Хан Крум № 2, до 03.11.2017 г. включително, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на електронната страницата на общината с адрес www.sozopol.bg.
За информация: телефон 0550/25 711 – Община Созопол - звено „Човешки ресурси”.