Община Созопол, на основание чл. 10а от Закон за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители и Заповед № 8-Z-822/18.06.2018 г. на кмета на Община Созопол,
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
Началник отдел „Устройство на територията, кадастър, регулация и вертикално планиране” при Дирекция „Устройство на територията, кадастър, инвестиционна политика, екология и управление на проекти” - Община Созопол, при следните условия:
1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- минимална образователна степен - бакалавър;
- минимален професионален опит - 4 години;
- минимален ранг - ІІІ младши;
1.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
- образователна степен магистър по специалност Архитектура;
- 2 г. професионален опит в публична администрация в областта на устройственото планиране;
- управленска, организационна, комуникационна компетентност;
- компютърни умения – MS Office, Word, Еxcel и специализирани за профила на длъжността софтуерни програми;
1.3. Предимство за кандидата са:
- допълнителен професионален опит в публична администрация, извън посочения в т. 1.2;
- професионален опит в областта на инвестиционното проектиране;
- владеене или ползване на английски език.
2. Кратко описание на длъжността съгл. длъжностна характеристика: ръководи, организира, координира и контролира дейността на отдела; носи отговорност за точното спазване на нормативните актове; организира изпълнението на задачите в областите устройство на територията, кадастър, регулация и вертикално планиране; отчита постигането на целите и дейността на отдела.
3. Граници на основната месечна заплата, определена за длъжността – от 510 до 1400 лв.
4. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.
5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 2) към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- декларация (по образец) от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
6. Документите следва да бъдат подадени в деловодството на Община Созопол – гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2, в 14-дневен дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол на горепосочения адрес, както и на интернет страницата на общината с адрес: www.sozopol.bg.
За информация: телефон 0550/25 711 – Община Созопол, звено „Човешки ресурси”.