На основание чл. 10а, ал.2 от Закон за държавния служител, във връзка чл. 13, ал. 1 и чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 8-Z-993/19.08.2020г. на кмета на община Созопол,
ОБЩИНА СОЗОПОЛ
ОБЯВЯВА
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА
„СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ“ към Дирекция „Административно-правна“, отдел „Правно-нормативен и човешки ресурси“ при Община Созопол, при следните условия:
Длъжността, за която се провежда конкурсът е за държавен служител
1.2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
· Образование: висше, образователна степен - магистър;
· Професионален опит - 1 година или минимален ранг – V младши;
· Длъжностно ниво по КДА - 10
· Наименование на длъжностното ниво - Експертно ниво 6
· Вид правоотношение – служебно
· Професионално направление на висшето образование: специалност право
· Придобита юридическа правоспособност
· Да отговаря на условията на чл.7 от Закона за държавния служител
1.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността:
· 3 години професионален опит в администрация – в правен отдел или в сфера, свързана с правни дейности
· владеене или ползване на чужд език
· компютърни умения - много добро ниво в използването на Microsoft Office продукти /Word, Excel, Power point/, Internet
· Компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативните актове, свързани с дейността на общината – ЗОП, ЗНА, ЗА, ЗОС, ЗС, ЗМСМА, ЗДС, КТ, ЗУТ; ЗАНН и др. както и подзаконовите нормативни актове, произтичащи от тях
· Аналитична компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента, професионална компетентност
2. Начин на провеждане на конкурса: тест и интервю.
3.Кратко описание на длъжността съгласно длъжностна характеристика:
Организира, координира и контролира законосъобразното функциониране на дейността в общинската администрация; изготвя правни становища и юридически консултации по проблеми, касаещи законосъобразното функциониране на общинската администрация; осъществява процесуално представителство на община Созопол; участва в изготвянето на вътрешни нормативни актове; изготвя искови молби, заявления за заповедни производства, жалби срещу административни и съдебни актове, молби за образуване на изпълнителни дела; изготвя правни анализи, решения, становища, отговори на искания, жалби, писма, сигнали; подготвя проекти на договори; съгласува заповеди на кмета на общината; разработва предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на общината; участва в юридическата подготовка и юридическото обслужване на процедури по възлагане на обществени поръчки; оформя документи при сключване и промяна на трудово правоотношение; извършва правни дейности в сферата на управлението на човешки ресурси; дава становище за законосъобразността на съставените от съответните органи актове за установяване на административни нарушения и др.
4. Минимален размер на основна месечна заплата, определена за длъжността – I степен, 610 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативни актове, определящи формиране на възнаграждението;
5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
- заявление по образец за участие в конкурса (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и за създаване на портал за работа в държавната администрация;
- декларация (по образец) от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от право да заеме определената длъжност;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит/труд.книжка; и/или служебна книжка; и/или осигурителна книжка/
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността: за дигитални компетентности, допълнителна квалификация и други по преценка на кандидата
- подробна автобиография – CV
6. Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен дневен срок от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията за провеждане на конкурса и на интернет страницата на Община Созопол, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17.15 ч.
7. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник. Документите може да се подават в деловодството на Община Созопол–гр.Созопол, пл.Хан Крум №2. Документите по т.5 може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@sozopol.bg, като следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
8. При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служителите, които са определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл и в други нормативни актове.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите когато документите са подадени по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи;
Заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират;
9. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обявления в административната сграда на Община Созопол, както и на интернет страницата на Община Созопол: www.sozopol.bg
За информация: телефон 0550/25773 – Община Созопол, отдел „Правно-нормативен и човешки ресурси”.
